torsdag 26 februari 2009

Varför inte börja blogga medans layouten ständigt kommer va under uppdatering? Vilket den lär göra, för ett tag iallafall.. Det skadar ju inte.

Prinsen lirar Call of duty, vilket inte alls e mig emot, som tvärtom älskar att titta på när han spelar.. Geeky, i know.

Var på en ytterligare helt underbar Håkankonsert nu i lördags, i Partillebohallen.
Med Millan såklart.
Det är jag och hon som går på alla konserterna. Jag har gjort ETT undantag under dessa 8 åren vi vart hängivna fans, och det var i höstas på hans turnéavslutning i Norrköping som jag gick med Eliana på.
(millas bild...---->)



Imorgonbitti ska jag ringa Sven, fastighetsskötaren för min blivande lägenhet. Jag håller alla mina tummar för att renoveringen är färdig så jag kan åka dit och göra mig hemmastadd. Annars e inflyttningen egentligen på söndag, men Sven e snäll han..

Nu ska jag kika på TV en stund, sen blir det läggdags.

Pusshej!