onsdag 11 mars 2009

Visst borde man

Jag Borde slå på lite musik, jag Borde sätta på lite kaffe, jag Borde ta en dusch, jag Borde måla naglarna. Jag Borde komma idag med dagen lite, helt enkelt.

Ledig dag idag, och har inget planerat fram tills klockan 15. Då borde man ju helt enkelt ta vara på kvalitétstiden med sig själv.. Det är bara det att man ska få tummen ur också. Ur filten, ur tvshop och ur pyjamasen och sluta stirra på solkatterna.


Har precis pratat med både Eliana och Marre. Båda på distans just nu. Hrm.
Trist. Men så fort jag slått på musik kommer jag rycka upp mig.

Igår kom min lilla gubbe hem med en hel rulltårta till mig.
Bara sådär! Alldeles lagom till kvällsmat.

Lilla gubben när vi gjorde våran thaispecial i förrigår. Kan äta den hur ofta som helst. Tror jag. Det är röd currypasta, kokoksmjölk, cornbitar, grönsaker och den hemliga ingrediensen (kärlek!). Och så ris och en liten brödbit till. Och CocaCola, ofcourse... Yum!

Så. Nu dags att sätta sprutt på dagen litegrann. Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmmm... Låter gott! Den hemliga ingrediensen (kärlek), vart köper man den?? Kram =)