onsdag 17 juni 2009

Back in town

Det var skönt med lite natur och frisk luft.
Det var det verkligen, även om det är riktigt skönt att också komma tillbaka till civilisationen!

Jag var ute på Järnholmen utanför Alingsås med mama och min två små syskon. Det var god mat och massa härlig humor. Mm,, svensk sommar.. Jag gillar det!















Jessica, INGEN badkruka <------------















Jesper, tyckte det var kallt att doppa sig
<------------






Har tagit en lång stadspromenad med min kära vän Emelie idag. Hur mysigt som helst, lite kyligt bara. Vi har inte setts på ett bra tag så det var skönt med lite catchingupshitchat.


Midsommar på fredag, vad kan man då göra när man jobbar HELA helgen och är HELT pank?
Jag och min kille har iallafall bestämt oss för en lugn kväll med grill. Det blir nog jättebra så =)

1 kommentar:

Sandy sa...

Svar: Tack för kommentaren!

Ja vist är det underbart och avslappnade om inte annat!

Kramar / http://www.sandracarlsson.blogspot.com/