måndag 22 juni 2009

Mondays

Happyface. Powerwoman. Positive thougts..

Idag har jag och Marielle tagit en promenad kring mitt område, mitt hood, Hammarkullen. Gick bort till Slättadamm och tillbaka och hittade en fin park därborta ovanför hållplatsen. Hade inte en aning om att det fanns såna smultronställen häromkring!
Där ska jag ha många picknickar i sommar!



Funderar ofta på att skriva om åsikter och tankar, men när jag gjorde det i mina förra blogg var det folk som påpekade att man ska veta vart gränsen går mellan 'personlig' och 'privat'. Jaadu. Det är inte alltid lätt. Fram tills ska jag bara skriva om min vardag har jag tänkt. Sedan får vi se.




Det känns i hela kroppen (och framför allt syns på bilden) att sommaren börjat komma igång. Det är riktigt körigt på jobbet nu, all stress och allt spring gör en helt slut. Men än hägrar dricksen..



Upptäckt lite ny musik under kvällen. Vet inte om jag är skeptisk eller gillar det. Är ju egentligen riktigt skön musik det här, men känns så himla övertrendigt just nu. Allt som är hippt nu ska låta såhär. Hm.. Det tråkiga med det är ju att det ska vara så himla eget och unikt men istället snarare är motsatsen. Men, go ahead and enjoy!
(Ingen annan som tycker att sångerskan påminner ruggigt mycket om Deborah Harry? Dock är det inte många som slår miss Ds skönhet...)
The Duke Spririt;

1 kommentar:

FÄCK! sa...

vad söt du är på bilden :) hoppas du mår bra. puss från din kuss!