torsdag 2 juli 2009

Tiderna förändras och vi med dom....

God morgon!
Igår åkte jag ju med min Millan till hennes pappas familj i den lilla byn Närsbo som ligger en bit uanför Alingsås. Det var det mysigaste på jättelänge, vi badade (!), solade, åt glass, grillade, lekte.. SVENSK SOMMARDAG kan jag ju säga!!
Lisas kanin Molle. Igår blev jag kär, i denna kanin! Har alltid avskytt kaniner, men den här fick mig att smälta helt! Kommer upp bilder på det snart.. Hehe;)

Den här sommaren är den bästa på länge tror jag, i så många år har somrarna kretsat kring parkhäng och billigt vin och sena efterfester. Jag vet inte när jag senast bara relaxade såhär mycket! Har väl tagit nån öl då och då men än har det inte varit någon galen sommarfest..

Idag ska jag och min farfar ut med motorbåten på havet. Oh God, det är det bästa med sommaren.
Ska plocka med min systemkamera! Yey, nu e det fan dags att ta lite riktiga kort igen!

Catch you later,
Puuss

Inga kommentarer: