söndag 16 augusti 2009

JESPER SJU ÅR

******
Idag fyller min lilla bror Jesper 7 år, och det här med presenter till barn är ju bland det svåraste jag vet.. Det är roligare att göra något tillsammans, i och med att jag så sällan träffar mina syskon också. Så jag bjöd bägge två på Ice Age 3 3D ikväll och pizza, och nu ska dom sova över här!
Just nu har jag sysselsatt dom med plockepinn, men dom är mer intresserade av missarna...;)
Filmen var hur mysig som helst, jag älskar Ice Agefilmerna! Allihopa. Roliga men ändå inte sådär knäppa som barnfilmer kan vara, utan lite småromantiska också..Jessica i sina snygga 3Dglasögon

Ska med Smulan till veterinären imorgon så dom har fått borsta henne fin och fri ifrån tovor !

Så, nu ska jag umgås mer med dom..
Pusshaj

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni e så söta alla tre o jag älskar er hur mycket som helst <3 <3 <3 Puss o kram mamma