tisdag 1 september 2009

Mama loves your curry

Väcktes imorse av min chef som ringde. Trodde han ville be mig komma in extra (e ju ledig idag!) så var inte så pigg på att svara. Men neeeej, han skulle bara meddela att jag och min pojkvän kan få semester i 2 veckor i höst! Något han igår totalnekade. Nej, kärlek på jobbet är inte alltid så praktiskt..
Så dagens besked var otroligt glädjande!




Men idag är en väldigt seg dag.. Det har varit segt de senaste veckorna, alla är ju out of town.
Marie har flyttat till Dals Långed (tror jag det heter) för att plugga. Julia är i Agia Napa på en 2veckor lång kärlekssemester. Camilla (kommer hem idag) från en 2 veckor lång kärlekssemester på Gran Canaria. Och Marre har flyttat till Filipstad för kärlekens skull.
Jonathan och kissarna har varit min umgängeskrets nu!

Det delikata ni ser på bilden där uppe är min africana, special a la bambi!
Upptinad och värmd för mitt egna behag idag.. ;)



Soffhäng nu! Först How i met your mother och sen 2 avsnitt 2 ½ men!
Yey. Ikväll blir det mys hos Jonnie..


Sitter flitigt med PS nu men det är svårt att komma igång igen! Vi får se om det bär eller brister..
Pusshey




Inga kommentarer: