tisdag 15 september 2009

Pengar rullar in som det ska,

DET GÅR BRA NU.

Fått fyra dagars extrajobb på mitt extraställe, plus ett extrapass idag, pluus bra dricks igår och idag. Förra veckan var jag lite orolig över hur det skulle stå till med ekonomin det kommande men just nu så ser det bara ljust ut =)


Jaa.. Har precis stämplat ut här på jobbet. Ska äta lite och kanske få ner ett glas rött, sen blir det bara hem och sova!



Rolig vecka nu;

på fredag ere Håkan Liseberg! Och på lördag är det kräftskiva (hmmm, undrar vad jag får för gott istället för kräftor...;) på jobbet! På söndag har jag lovat min kära farfar att spela Bingolotto med honom så det blir en nice helg!



Helgen som var var lugn, mina syskon sov över hos mig, och min lillasyster lyckades ta den här bilden på mig! Riktigt snyggt för att vara en tossig 9åring! Hih.


Nu verkr min kollega äntligen dushat klart, dags att laga mat..
Pusshey!

Inga kommentarer: