måndag 26 oktober 2009

Monday

Vaknade imorse och hoppades kunna gå till jobbet, yes i did. Men när jag reste mig upp märkte jag att det skulle bli soffan en dag till..
Det är okej program som går nu på förmiddagen, Alla älskar Raymond, Oprah, Gossip girl m.fl!

Synd bara att jag inte har någon bra bok hemma. Vill så gärna ha Ego woman, men i dessa tider är det inte bara att peka och köpa.. På tal om Gynning måste jag säga att jag tycker hon är asgrym. Hon har vuxit fram från en riktig blond tuttbimbo till en elegant och vacker kvinna med egna åsikter. Hennes blogg är inte så tokig faktiskt!

Lägger aldrig någonsin upp dagens outfitbilder, men idag så! Här är dp dagens outfit.
"Little miss sunshine" present från kusin
Tennisshorts, Bikbok förra sommaren.
Very couture.
Hoppas alla har en bra måndagsstart.
Puss

1 kommentar:

CAMILLA sa...

sv: jag vet tyvärr inte vem som är fotografen :( alla bilder kommer från weheartit.com