torsdag 12 november 2009

No More Stories Are Told Today I'm Sorry They Washed Away No More Stories The World Is Grey I'm Tired Let's Wash Away


Igår blev jag uppvaktad! En bukett med jättefina rosa rosor, och en ask Aladdin till det.
Man blir verkligen sådär gammalmodigt glad över det.

Nu sitter jag och lyssnar på Mews skiva "No more stories are told today I'm sorry they washed away no more stories the world is grey I'm tired let's wash away"
Den är heeelt fantastisk! Lyssnade på den varje dag nere i Mexico, så får lite känsla av att sitta under palapan med en kall öl och svettas och smälla myggen innan man går ut.



Mew spelar snart på Trägårn, hoppas verkligen att jag kan gå på den.. Dom är definitivt ett utav mina favoritband.

Nu ska jag iväg för en kopp thé med Marie på stan.
Har inte kunnat träffa henne ordentligt så när jag väl kan gör jag det gärna så mycket det bara går! Sen ska jag jobba.
Ha en finfin dag,
puss

Inga kommentarer: