lördag 28 november 2009

Saturdaynightlove

Im so happy!
På torsdag kommer Eliana hit, det är nästan ett helt årsen vi sågs, och stannar hela helgen! Schemat är fullt.. På torsdagkväll blirdet middag med min pappas familj, på fredagförmiddag åker vi och storhandlar och på kvällen ska vi på Jul på Liseberg! På lördag FYLLER JAG ÅR! Så på förmiddagen ere släktkalas och på kvällen fest! Och på söndag, då e vi förhoppningsvis bara bakis.. ;)
Ser såååå framemot det!

Och sen, med risk för att låta fjompig, så blir jag bara kärare hela tiden.. Min kille är bäst!

Imorgon är det personalmiddag, 3rätters på Pasta +! Ska bli mysigt.
Så yes, just nu är det bara glada miner!














Bortsett från imorse, blev ett litet tjafs med en person som står mig väldigt nära, långt in på hjärtat.. Men ibland behöver man rensa luften lite grann för att kunna gå vidare!♥
Nu sitter jag med en lätt blekning i håret, för som ni ser på bilden är det lätt orange...

Ha en fin kväll, pussJen

Inga kommentarer: