tisdag 17 november 2009

Tuesdays

Det är tisdag och självklart har jag förberett för mys.
Det är Ugly Betty och sen Desperate Housewives.. Dom enda serierna som är värda att följas på tv! Så har bunkrat upp med chips, dip, popcorn och läsk! Sen har jag ju kvar min Aladdinask också...
Och sen kommer min boyfriend också. Då blir det att hyra film! Ibland älskar jag att vara ledig mitt i veckan.

Nu vet jag dessutom varför min lilla katt Elsa varit så tokig det senaste. Hon är ju skendräktig.
Det hade jag inte en tanke på förrän min kompis mamma sa det.
Hon löpte för kanske 2-3 månader sen, och nu det här! Sötan tror hon har minimissar i magen! Haha. Så nu får jag stå ut med henne i nån vecka till, sen ska allt nog vara som det ska med henne igen...

Nu börjar Betty!
See ya.
Jen.

Inga kommentarer: