onsdag 11 november 2009

Wednesday

Inatt har jag sovit hemma hemma hos mammi! Hon opererade sin högerarm i måndags och behöver lite hjälp med olika saker nu. Har tvättat ett par maskiner, diskat och småstädat och bara varit en god dotter, hehe. Men det är alltid mysigt att vara hos mamma!


Klockan elva imorse mötte jag Marie på stationen och vi tog en promenad runt sjön. Det tog 1 timma och 40 minuter och var sååå härligt! Mycket att prata om, yes it was.
Det brukar vara riktigt vackert vid sjön, men idag var det bara grått och fult.
Älskar verkligen hösten men idag var en tråkig höstdag.




Hittade några gamla bilder i mammas dator nu, det är alltid kul att kolla på!
Här är två bilder jag tagit vid Sävelången, en på vass och en på min lillebror. Tror dom är 2 år, tagna när jag nyss fått min systemkamera tror jag...












O så avslutar jag med en gammal bild på mig, nog också runt 2 år.
Ha en fin dag alla, för det tänker jag ha!
Pusshaaaj

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihihi.. Du ser ut som en bratzdocka på bilden. Jättestort huvud ju.