torsdag 28 januari 2010

Thursdays by Jen

Idag är min sista lediga dag av fyra, och jag känner mig riktigt utvilad!
Jag har hunnit med en hel del, som att
tvätta, handla, städa, träffa familjen, vännerna, gå på en arbetsintervju, ha filmkväll, dricka öl MED MERA.

Och än är ju inte veckan slut, ikväll ska jag och älskling äta tacos, och imorgon ska jag ut och äta tapas med kusin och Lisa som precis fyllt 18 :) Och lördag blir det nog ett par glas med Marre. Och så jobb! Älskar när det är full rulle, om inte så klättrar jag på väggarna, bokstavligt!

Och det här vädret. Igår när jag gick ut var det total snöstorm och på kvällen när jag kom hem var det slask. Usch. Säkrast att stanna inne hos kissarna tror jag.

Annars den här veckan har jag druckit ovanligt mycket kaffe, lyssnat på Mew och Lily Allen hela dagarna och nästan blivit beroende av TetrisFacebook.
Nu ska jag nog ordna lunch # 2.


PusspussJen

Inga kommentarer: