onsdag 4 mars 2009

Dagen D

Idag e det lite som en invigning här i Hammarkullen.

Vi har nämligen handlat, bakat, kollat på TV och gjort en del andra vardagliga saker här idag, vilket faktiskt är den första dagen.


Visserligen började jag ju flytta in redan i lördags, men det är först idag det är dagen D.
Plus att lillkissen fick komma hit idag!




Här e min omtalade soffa! Och omtalade pojkvän, ofcourse.!









Och så lille pajen såklart.
Ska strax hugga in i den!
Det e vårat egna recept på den här, ska se hur det smakar..

Well.
Over and out.
Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh... baka paj till mig nästa gång ;)

Anonym sa...

Hej Jenny, jag hittade din blogg av en slump på nätet, men känner igen mig!
Jag flyttade in i min första egna hyresrätt här i Hammarkullen för en månad sedan och trivs riktigt bra!
Kände t o m igen hyresvärdens namn i ett av dina blogginlägg.

Bloggar också om min flytt: http://hammarkullen.blogg.se

Hoppas du kommer trivas riktigt bra i din lägenhet!