söndag 1 mars 2009

Sunday

Suck o pust o stön.
Det har varit två långa dagar, konstaterade vi just här i soffan.

Upp tidigt igår och började flytta, kl10 som sagt. Höll på till kl15 och då åkte jag och Jonathan hem till hans hem, mitt före detta, or whatever, åt lite pizza och sen gjorde vi oss fina för baletten.


Yes, indeed, vi var på Göteborgsoperan och såg Dekadens. Prinsen fick det av mig i julklapp.
Det var okey. Lite småflummigt sådär, men det brukar tydligen modern balett vara. Men det är ingenting jag skulle banga för att gå på igen!

Idag har vi flyttat ännu mer, och det börjar faktiskt se ut som ett hem därborta!
Fick hjälp av både farfar och pojkvän idag. Sen kom mina syskon förbi med en inflyttningspresent (KATTMAT!) och det e alltid lika mys att se dom!

Ny under kvällen har vi lagat mat, ätit kakor och chips och kollat på film..
Semi Pro, den var helt okey! Fast Will Ferell var mucho mucho better i Stepbrothers.

Nu ska jag kika när Jonathan spelar COD sen e det nog bedtime.
Puss!

Inga kommentarer: