torsdag 2 april 2009

Idag sa jag upp mitt gymkort. För mig är det inget annat än en sponsring till det där gymmet. Har inte varit där mer än sju, åtta gånger. Det är surt, med tanke på att det kostar mig 500:- i månaden och jag skrev upp mig på ett helt år.


Så idag, klampade jag stolt in med två Almondypåsar (en i varje hand) och tyckte "Våga Äta gott" och "Våga Vägra Träna" och så var det avklarat. Har dock två månader kvar, men sen e det över. Det där som händer på mitt konto den 25e varje månad..

Sen gick jag med syrran ner för Avenyn med en glass i näven. Då slog det mig hur gott det skulle vara att sitta på en uteservering. Så jag frågar henne "Är det den 1a maj uteserveringarna e ute igen?" och hon bara tittar på mig. Mitt på Avenyn (uteserveringarnas Mecka) dagen efter att uteserveringarna byggts upp står världens främsta blondon där och min syrra bara skrattar.

Då säger jag "Konstigt nog har Jonathan aldrig kallat mig blåst". Då säger Camilla "Vadå, aldrig?!?" "Nej, han har faktiskt aldrig ens påpekat det!" Då brister hon bara ut i skratt.

Men vi tar det med en nypa salt =) Aight? Jag e inte blåst, jag behöver bara nån extra sekund på mg att tänka, hih..

Nu har jag ansiktsmask och kollar på Simpsons, men jag har lovat mig själv att koka thé och skriva några sidor i dagboken.

Pusshey!


1 kommentar:

Anonym sa...

Blondiiiiiiiin!!!