söndag 5 april 2009

Saturdays

Ska ju på bröllop i nästa helg, i Örebro. Min pojkväns kusin gifter sig, och det innebär BOOM, hela släkten att skaka hand med. Har inte träffat en enda utav dom, så klart att man vill göra ett gott intryck. Har sprungit i affärer hela veckan för att hitta något, och till slut gick jag in på Gina (ja, efter många om och men) och hittade faktiskt en helt perfekt klänning.



Igår var det ett riktigt smakprov av sommaren. Det innebar lång promenad genom halva stan, picknick på Skansen Kronan och att bara sitta vid kanalen och njuta av det glittrande vattnet.


Jag och min Marie hade antagligen stans skönaste lördag.


Blev väckt alldeles för tidigt av felrigningar imorse, så mitt humör e ganska lågt just nu.. Börjar jobba klockan ett så en frukost hinns ju med, iallafall.

Hm, det var nog allt för mig denna gången.

Pusshey


1 kommentar:

mamma sa...

Hej! Jättefin klänning =) Det blir kanonbra! Har de löst sig med katterna? Kram mamma.