fredag 10 april 2009

Just a perfect day

Idag har varit en sån där riktig kanondag som man faktiskt bara kan ha i Göteborg.
När man promenerar genom Vasa, nerför Avenyn (såklart med en glass i näven) och sedan lättsamt går igenom lite affärer och kikar. Man blir lite småhungrig och letar efter bord på någon utav alla tusen uteserveringar, men såklart är alla fulla. Då man går till thai/ eller falafelstånden på Kungstorget (i dagens fall thai) och sätter sig vid kanalen och mumsar.
Detta gör man helst såklart också med sin käraste eller en hjärtevän.
Det kallar jag en riktig kalasdag.
Nu sitter jag och mumsar på påskägget jag gav till Jonathan (mitt ligger i skafferiet och ska sparas ;) och ska bara packa lite kläder inför helgen.
Bröllop imorgon. Men först en 4timmarstågresa. Och jag har faktiskt ingen aning om hur vädret är i Örebro och är för lat för att kolla upp det så det blir två omgångars ombyten.
Tåget går 0801 imorgonbitti, så jo, det blir en lugn fredagskväll.
Nu vet ni hur läget ser ut!
Pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

Du uppdaterar för jäkla dåligt ;)