onsdag 22 april 2009

Update

Som vanligt blir min blogg bara sådär supertråkig. Men oftast tycker jag att jag har viktigare eller mer stimulerande saker för mig att göra än att knappa på datorn. Men det tycker jag inte nu. Blogg är kul. Riktigt kul.


Hm. Det senaste har jag hunnit med en del. Jag och pojkvän var på bröllop i Blixtarboda (en pytteliten håla utanför Örebro) och bodde på ett Bed&Breakfest som var som en idyll. Ett torp omringat av ängar, med en liten damm intill grusgården. I vårat rum fanns en kakelugn. Hela påskhelgen var helt fantastisk.

Pojkvän fin inför bröllop!

Helgen därefter fyllde min bästis Marie hela 20 år och då var det fest. Plan A höll inte, och plan B som var en popklubb hade bytts ut mot reaggeklubb, men inte fan klagade vi för det! Ikväll var jag och bigsis på bio och såg "The uninvited". Milla skrek "Måste du ha så jäkla långa naglar Jenny?!" efter den tionde läskiga scenen.. Hm.. Istället för att hålla för ögonen greppade jag tag i henne. Heh.

Nu ska jag ta igen förlorad sömn hade jag tänkt..
Natti natti!
Pusshey

Inga kommentarer: