torsdag 30 april 2009

Valborg

Sommaren är här, precis på min balkong, och hur kan man inte njuta utav det?
Gick precis in efter att ha lagt på samtalet och druckit upp min islatte.

Min blogg är (som jag alltid påpekar) nog en av världens tråkigaste, då jag alltför sällan uppdaterar den..

Men, idag är det ju valborg och jag är ledig. Åkte hyfsat tidigt in till stan med mp3n som det bästa sällskapet och letade rätt på en present till min pojkvän som fyller år nästa helg. Den var inte billig kan jag säga, men nån mer present blir det nog.

Köpte ett linne som jag tänkte ha på mig ikväll också, till ett per svarta shorts och enkla ballerinaskor. (Dricksen fick stå för det...)


Halv sex möter jag upp min vän Marre för att kolla på Cortegen med hennes grabbgäng in the beloved Vasaparken.

Sen vidare för att dricka billig öl någonstans, och klockan tio möter jag upp min Jonnieboy och åker på fest i Frölunda hos hans tjejkompis Karin.

Dagen är planerad till punkt och pricka med andra ord :) !
Nu ska jag plocka fram mina katters bästa vän DAMMSUGAREN och dra igenom hela lägenheten.
Pusshey!

Inga kommentarer: