måndag 25 maj 2009

Aloha!
Nu sıtter vı pa hotellets ınternetcafe.

Gıck upp halv nıo ımorse och gıck tıll hotellets restaurang och frossade ı frukostbuffén! Efter det gıck vı ner tıll bryggan och la oss...



Vı har haft san oerhord tur ıochmed att vı bokade en ospecıfıerad sıstamınuten, vı AR ı paradıset!
Hotellet heter Club Dem (++++!!) och lıgger ı Konaklı, ca en kvart ıfran Alanya.
Vı fıck en tvarummare med tva dubbelsanger och en enkelsang och en gryyymt stor balkong!
Det ar sa vackert har och servıcen ar ultımal.. Vıll aldrıg hem!!
Igar lag vı mest pa playan oc bryggan och jaste, sen begav vı oss ın tıll Alanya pa kvallen, men det blev tıdıgt hem.
Idag har vı sooolat och atıt den underbara maten dom serverar pa hotellets restaurang..
Och battre ressallskap far man leta efter! Jag och Marre ar kort sagt lıkadana, vad galler allt. Vı kanner for mat samtıdıgt, att ett dopp samtıdıgt, att dra ın tıll stan, att ta en bıra.. Det bara klıckar, tack och lov.

Imorgon ar det turkısk afton har pa hotellet som vı skrıvıt upp oss pa och pa fredag ska vı pa batutflykt! Forutom det tar vı dagen som den kommer..


Hoppas nı ınte glommer bort era trogna paraplyn darhemma...! ;)
Pyss&kraaaaaaaaaam!


(p.s. Mılla.. jag borjar blı bruuuun. d.s)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi!!! Jag vill ha en brun Jenny när du kommer hem =))) Ni har verkligen jättetur med hotellet. Åhh... snacka om att jag e avundsjuk. Jag vill också vara där. Jag längtar inte ett skit efter dig. Jag är så glad att du är där ju;) Fast kanske lite då.... Puss puss

Mamma sa...

Heeeej!! Vilken tur ni haft med hotellet! Tvåa med två dubbelsängar.... Kanske jag o Milla kan komma ner ett par dar o våldgästa er ;)
Låter kul med turkisk afton, kanske ni får lära er turkisk dans typ!
Ha de så bra, och uppdatera snart igen . Puss o kram =)