fredag 22 maj 2009

Fridays again

Haha, vad deppigt det är hemma hos mig. Jag lyssnar på Broder Daniels aukustiska låtar och dricker en Corona jag hittade i kylen.
Om ett dygn sitter jag på planet, snart framme i Antalya.
Resfebern börjar kicka in.. Det är helt sjukt, jag har inte varit utanför norden på elva år. Kan ni tänka er vad den här resan kommer göra för mig?
Sol, bad, sällskap av bästa vännen, och bara en massa relax! Semester har varit efterlängtat, nu alltför länge.
Saknar min pojke. Han jobbar. Suck.

Allt är klart. Passet och hela handbagaget är fixat. Allt är nedpacket i den stora resväskan. Nu ska jag bara vänta på att timmarna ska gå.

Riktigt pissväder här i Sverige nu. Men så är det. Och helt fyskam är det ju inte heller. Vi uppskattar ju sommarvädret något enormt när det väl kikar fram!
Hela stan kryper fram ur sina iden och tar plats på alla uteserveringar och i alla parker..
Min stora lillkisse har tagit plats i resväskan! Hon är livrädd över att bli lämnad hos min mamma i en hel vecka, hehe!

Så. Nu ska jag snart slå på Broder Daniel-dvdn som jag fick i 15års present. Fick massa fina dyra saker den födelsedagen, bla en jättefin egen dvd-spelare. Men det enda jag tjöt av glädje var den dvdn. Må den alltid finnas med mig!

Pusshey!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du glömt att du var i tyskland förra året??

Mamma sa...

Katterna mår bra =)
Värre med mig.... Inatt höll jag på att bli tokig!! Elsa hoppade på mig och rev ner min ängellampa i fönstret... Så jag räknar ner dagarna! Kram mamma