fredag 22 maj 2009

Fridays

Jag är så arg på mig själv. För jag kan verkligen vara världens största gnällfitta.
Men vad hjälper det egentligen att klandra sig själv och gå runt med en klump i magen som dåligt samvete? Vi tjejer tar nog alla rekord i det.
Vi gnäller en massa, men hur konstigt är det när man blöder 7 dagar i månaden...
Män är från mars, kvinnor är från venus, and that's the way it goes...

Skulle ha satt igång med packningen nu när jag kom hem, men orka!
Lyssnar hellre på The Streets och snokar på Facebook i fem minuter till iallafall..Hm, någon gillar rosa..;) Har faktiskt blivit en del gult på senaste också. Kanske därför Jonathan kallar mig för lilla kyckligen..

Nu så! Nu är det dags att sätta igång.
Sen blir det hejdåfika/lunch/dejt med Millan.
Henne kommer jag ju sakna såklart. Min Millan!
Och mina missar. Dom kommer jag sakna.. Dock inte kattlådorna!
Men då ska jag inte heller nämna hur mycket jag kommer sakna min J. Det ska vi inte tala om!

Oki, hörs sen!
Pusshey

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Jenny då... lite mer ordning i väskan va hahaha, trevlig resa i alla fall / pETRA

Anonym sa...

Vet ändå att du saknar mig mest ;)