måndag 18 maj 2009

My new baby!


Nu sitter jag här med min nya söta bebisdator!
Acer Aspire One, som jag fått köpa utav min gulliga svåger.
Fick den i lördags men har faktiskt inte hunnit prova den än..

Igår var det bio, såg Änglar och Demoner. Den var bra. Längesen jag såg ettan, men fick en känsla av att den här var bättre, även om det aldrig riktigt framgick vad konflikten grundades på...


Den här veckan är en sån där som bara kommer flyta på.
Imorgonkväll åker jag direkt till min älskling efter jobbet och kollar på Desperate Housewifes och äter kvällsmat. På onsdag är jag ledig och hinner sova uuuut, vilket jag längtat efter i snart en vecka.. På eftermiddagen ska jag träffa min Marie. På torsdag jobbar jag hela dagen, men det är okej.
På fredag ska jag springa de sista ärendena innan resan, som att sätta in alla mina mynt, hämta klänningen m.m.
Och på lördag morgon hämtas mina små missar som ska bo hos min mamma, och sen bär det av!!! Hämtade ut mitt pass idag , och det blev jag riktigt nöjd med också =)
Bra mycket snyggareän mitt ID-kort, där folk knappt ser att det är jag.

Så, nu ska jag göra mig lite mer hemmastadd med datorn.
Ha det så fint,
puss!

Inga kommentarer: