lördag 16 maj 2009

saturday

Om en vecka sitter jag och min Marielle i bilen på väg till Landvetter, där vi ska ta planet till Antalya! Yepp, det är nu bara en vecka kvar.. Allt är betalt och klart! Bara en eller två bikinis som ska inhandlas... Och kanske några sommarkläder.

Det ska bli så sköönt att få slappna av 24/7. Inget jobb att bry sig om. Inga söta små missar som skriker efter mat oh kärlek. Bara sol sol sol och bad bad bad.. Ahh....!!!

Marre har varit där 2 gånger tidigare och har berättat om massa härliga saker det finns att göra.
Vi kommer vara som ett par på 65+ där, som går upp klockan åtta bara för att hinna sola i X antal timmar, och sedan åker ut till grottorna i havet eller promenera i borgar.. Hih. Bara relaaax! Aight, ska bli damn skönt.

En annan har ju inte semestrat sedan 1998, om det inte räknas med att bila till Finland.. Eh.. Bulgarien för elva årsen, det var änna på tiden för lite sol och bad och tycker faktiskt jag är riktigt välförtjänt för det!


Marre & Jag

Vill bara ägna en rad till min stackars älskade syster som hade sån otäck magvärk igårkväll och inatt.. Honey, u dont deserve it! Jag ska be för dig, för såhär kan du inte ha det..

Ha det fint allihopa så kommer ag förhoppningsvis med ett inlägg till snart igen ;)
Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint att du ber för mig ;) det hjälper säkert. Hihi. Hoppas verkligen ni får det bra i Turkiet. Puss puss. Tack för inatt ;)