tisdag 2 juni 2009

SJUK

Jävla skit. När man vart på en riktigt härlig och avslappnande resa är det klart att man åker på förkylning... Eller nån influensa, jag vet inte. Har inte feber även om jag gärna skulle vilja säga det! Huvudvärk, iiihk!!
Ringde faktiskt och sjukanmälde mig för dagen.
Så nu ligger jag i soffan och smågluttar på Top Model och äter Ben&Jerrys Cookie Dough.(japp, direkt ur paketet;). Mmmm, det är iallafall nåt det ni!Dessutom har jag både magkatarr och urinvägsinfektion. Och möjligen en släng av Ibs också.. Visste inte ens om det, det var av en slump jag fick reda på det, eller ja. Ett ganska slumpartat läkarbesök och hipp som happ fick man några diagnoser! Allt utan att ens ana det! Så nu är det antibiotikakur som gäller..

Ska slänge in min veggiostschnitzel sen, och koka lite ärtor ris och sås till.. Mums. Eller gå till pizzerian? Får se.. Gott med mat.

See you,
puss

Inga kommentarer: