tisdag 16 juni 2009

Tisdag

God morgon! Eller förmiddag, mig spelar det ingen roll mina lediga dagar.
Har precis ätit frukost och kollar på Hem till gården, eller vaddetnuheter och missarna busar ute på balkongen. Allt är som det ska va.

I eftermiddag åker jag ut till Järnholmen utanför Alingsås. Det är det mysigaste stället som finns, däruteiallafall, men det räcker gott och väl med en natt.
Det är ett ställe man skulle kunna kalla läger för olika familjer som vill ta det lugnt, och nu är min familj där! Jag var med där två somrar sen, och det var verkligen uppfriskande då, i jämförelse med alla bravader (där enbart alkohol var inblandat) som var den där sommaren..

Har en känsla av att lilla datorn får bli nerpackad, utifall den där krissituationen av rastlöshet uppstår!

Jag och Jonathan hyrde filmen Hipnos igår, en spansk thriller. En varm rekommendation från mitt håll! Mycket värd att se..

Tror jag ska dona lite här hemma innan jag åker och kanske ta lite kort, folk som inte tagit sig hit är ju ganska nyfikna på hur det ser ut.. :) Lite bilder kan jag nog lova.

Ha en varm dag nu,
puss!

Inga kommentarer: