måndag 15 juni 2009

Mondays


Ibland undrar jag om det inte bor en liten kärring i mig.
När jag är själv hemma slår jag på Tottas skiva "Duetterna" och städar. Bara städar och städar och sjunger med till Totta. Jag kollar extremt sällan på teven, det skulle väl vara i krissituation där det rådar riktigt mycket rastlöshet. Sån är jag.
Min nästa lediga dag har jag tänkt
en lång promenad här omkring, kanske ända bort till Gunnared? Om jag går upp hyfsat tidigt och äter en riktig frukost har jag ju hela dagen på mig att vara vilse!

Har dessutom pyssligt nog målat om mitt gamla pottskåp.
Det var fint ljusblått innan men färgen var gammal och avskalad.

Det finns fortfarande såå otroligt mycket att fixa här hemma. Det tar väl en hel livstid att få iordning ett helt hem.. Men jag tycker det är mysigt att gå hemma och dona.

Pusshey

Inga kommentarer: