lördag 6 juni 2009

Lauantai uudelleen!

Fyfan, är det enda jag egentligen orkar säga. För jag orkar INGET. Jag är ju som sagt nte bara förkyld utan går på antibiotika för både det ena och det andra. Och sen verkar lite PMS vara inblandat också. Opp o ner, ner o opp, grisen gal i granens topp...

När jag kom hem förut låg det en torr prilla på min dörrmatta. Och vare sig jag eller Jonathan snusar. Jag blev så förbannad att jag smällde igen dörren och började gråta. Jag visste inte vem jag skulle skrika på, men om den snorungen stått kvar där hade han fått sig en bred utskällning, för han bråkade tyvärr med fel tjej idag!

Har vart och handlat för helgens dricks, yey. Alltifrån glödlampor till kattsand, realy good stuff.

Ska hem till Jonathan sen och då ska vi göra en fruktsallad av kiwi, mango, päron och banan med vaniljyogurt till det. Skulle kolla på film men jag är för trött och på dåligt humör så föredrar att han spelar Call of duty och jag besatt får titta på..


Bilden är från imorse, visst är vi söta i gula t-shirtar och varsin skinnjacka! Haha. Vi såg ut som två nötter. Först tyckte jag det var gulligt, sen blev det mest pinsamt på spårvagnen.. Jaja.


Höres, pusshey


Förresten, det är ju den blågula dagen idag! Grattis alla svennar och ickesvennar därute. Idag kan vi väl få hissa flaggan för en gångs skull och bara sluta gnälla på detta "jävla pisslandet"? Oki. Fram med nubben, potäterna och sillen!

Inga kommentarer: