fredag 5 juni 2009

Fridays

Igår var jag på Mary Kayparty samt hudanalys hos min storasysters granne, med syrran och hennes kompis Hanna. Jag hade råkat lova Ebba (som höll i partyt) att jag skulle köpa både det ena och det andra, medans jag satt där med 24kronor i min plånbok.. Fick med mig en moisturizer som hin hade på halva priset, yey! Hon sa att hon bara ville bli av med det och att jag fick komma tillbaka när jag hade litetjockare plånbok..
När jag gick till spårvagnen skulle Milla hyra film och föreslog att jag skulle följa med och kolla o äta lite godis, och vem säger nej till det liksom..
Fick skjuts hem och börjar inte förrän klockan fyra (lyx)!

Som ni kanske ser har jag ändrat layouten lite sådär, men inte helt nöjd än..
Den ska ju som sagt piffas upp, men då man inte är computergeek lär det dröja..

Fick senaste numret av Djurens Rätt förut och den är faktiskt alltid lika läsvärd.
Det här är ingen propaganda, men försök komma över ett ex av den tidningen någon gång, det öpnnar ögonen lite!

Dags att fräsha till sig lite nu.. Borde även dammsuga, hrm...

Hörs, puss

inte snyggaste posen, men min klänning är så fin :)

Inga kommentarer: