fredag 14 augusti 2009

Update;

Sensommar i Göteborg! Madonna, Kulturkalaset, regn!
Idag vaknade jag upp till en stor sol och blå himmel, det var riktigt skönt.. Tog bara på mig shorts och dumt var ju det, sen jag blev förföljd av en gubbe inne på Ica..
Börjar klockan tre idag så jag har kvalitétstid med missarna och mig själv fram till dess!
Milla och jag beredda att shaka i våra ponchos!Ett knôkat Ullevi!



Jag och min kille har inget riktigt årsdatum för dagen vi blev ihop, men den 10e augusti förra året var en ganska stor dag, så vi tänkte att den dagen kan vi ju ha att fira!
I måndags då gick vi till Hard Rock, (dit vi för övrigt väldigt ofta går!!) och jag kan bara säga att det var KATASTROF. Servitrisen börjar med att spilla ut rödvin, sen får vi kall mat, sen får jag BACON i MUNNEN från min VEGETARISKA potatisbiff, sen får Jonathan så starka kycklingvingar att han inte kan äta mer (ja, killen som har tabasco i allt!).
Servitrisen utlovade rabattering/korrigering, men ICKE! När notan kom var den fullständig, och då blev vi så irriterade att vi blev tvugna att BE OM DET!
Tråkigt att Hard Rock sjunkt såhär, förr var det jämt good mat och mycket bra service.. Hoppas det bara gäller sommarpersonal!

Och iförrigår kom min kusin Tava (som EGENTLIGEN heter Mikael) och hans kompis Tess ner från Stockholm för att hälsa på. Några öl och en ståuppshow blev det iallafall innan jag blev för trött och skulle hem!

Ska nu hoppa in i duschen, kanske ta ett bad innan ett trist arbetsdag..
Ciao!


















Tess, Monkeyboy & Jag

Inga kommentarer: