tisdag 4 augusti 2009

Tisdagkväll

Smulan ligger och sover vid mina fötter..

Alltså, nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.. Kollade nyss på den grymt roliga serien 2½Men, och efter det brydde jag mig inte om teven längre och gick ut till köket lite för att pilla. När jag kommer tillbaka är det Paris Hiltons serie, "Be my new BFF" eller vad den nu heter.
Den är ju bara SÅÅ sjuk! Tjejerna som tävlar om den klingande titeln "Paris BFF" gråter tills dom KRÄKS när dom åker ur tävlingen, och det verkar inte finnas några som helst gränser här!

Oh my god. Det här med media har ju verkligen passerat alla normala gränser, och det nog för längesen.. Blir som en gammal kärring om jag kollar på MTV, haha. Påpekar alla kvinnoförnedringar och ideal som påverkar småtjejer.. Får alltid zappa vidare för att slippa gnället;)

********************

Idag har Jonathan varit handyman och borrat i väggarna! Den sista väggen fick han slita med, där ville skruven bara inte in! Haha. Har nu alltså fått upp tre nya tavlor och flyttat runt lite möbler.
Känns MYCKET skönt att få gjort lite sånt hemma!Min älskade Buddha står tryggt i tvhörnan.Min älsklingsbyrå fick en ny plats mellan köket och vardagsrummet.


Har suttit jättelänge nu för att försöka få fotona i bra ordning men dom hamnar huller om buller bara.. Nåja. Ska ta mig en såndär lingonmoussebakelse från Ikea nu! Yummie.
Ha en fin kväll, pusshey

Inga kommentarer: