tisdag 3 november 2009

Today's a perfect day

Idag har varit en väldigt bra dag.. Började dock med ett väldigt förvirrat inlägg på Facebook, men efter det, just perfect..
Började dagen med mamma en snabb runda på stan, sedan mötte jag upp Milla (som fyllde år igår!) och åkte och storhandlade i Högsbo. Snabba och effektiva som satan var vi så sen snabbt hem och laga matpajer och chilla och förbereda inför kalaset!
Klockan sex kom släkten och vi åt fikade och mös.. Jag älskar familjeträffar! Jag är så glad att vi ändå träffas på födelsedagar titt som tätt, istället för att knappt ens skicka julkort till varandra.. Det var båda mina mostrar, en bonusmorbror, mina syskon, jag, Milla och hennes sambo. Tyvärr kunde min mammi inte komma, då hon med största sannolikhet åkt på swineflue..;) eller winterflue!

En bekants pappa har nu varit försvunnen sedan i fredags, totalt spårlöst försvunnen, och jag har tänkt mycket på det.. Under tonåren har det varit mycket storm i mina relationer till mina föräldrar, men nu är jag så lycklig att jag har dom båda två. Vad skulle man ta sig till utan dom, i slutändan?





Goodnightkisses
Jen

Inga kommentarer: