onsdag 3 februari 2010

Wednesdays

Min ljuvliga kompis Marielle fyllde 20 i måndags! Så vi hade en riktig myskväll med tacos, öl, vin och tårta. Kändes kul att få vara med när en annan familj firar en födelsedag, man vet ju i princip bara hur ens egna firar! Det var jättemysigt. Och nu på fredag ska vi tokfira henne med bowling och sen utgång!






Frusen som jag är satt jag med två koftor..




Igår bjöd min kille ut mig, och jag fick välja ställe. Suhko Thai blev det, för dom har stans bästa tofu! Jag äter alltid samma rätt där, för den är bland det godate jag någonsin ätit. Hehe.




Försökte ta en bild på snöstormen, men det gick sådär..

Nu har bilderna jag beställde från Mexico kommit! Ska hämta ut dom strax, sen fika med Julia. Klockan tre, of to work..

Ha en fin dag. Pussjen

Inga kommentarer: