måndag 8 februari 2010

Monday I'm in love

Min kille borde ha medalj nu. Ni förstår nog inte vad han får stå ut med när jag har pms. Jag blir så kinkig, grinig, irriterad och tjurig. Men inte hela tiden. Det är nog det jobbigaste, att det svänger upp och ner varannan minut. Och han har inte protesterat något alls, han har bara lett och klappat mig på kinden. Gullehan. Så igår lagade jag en "snällaförlåtmigmiddag", potatisgratäng, en fläskkarré till honom, quornschnitzel till mig och kokta sparris till det. Mumsfilibaba.


Fluffade håret rejält i fredags, och kunde inte låta bli med en popbild :)
Och på fredag, då spelar Henrik Berggren på Park Lane, gratis inträde! Ska ha en riktig popkväll med Marie då, ska bli sååå mysigt.


Btw, första dagen på mitt nya jobb gick suveränt. Bara så ni vet.
PussJen

Inga kommentarer: