onsdag 10 februari 2010

Wednesdays

Det är lillördag idag, och då ger jag mig fan på att ha lite lillmys i lillsoffan. Med lillkissen.

Dag 3 avklarad på nya jobbet och den bra magkänslan sitter ännu i! Jag är heeelnöjd, verkligen. Känns nästan lite för bra, börjar oroa mig för vart haken är, för visst har väl allt som är bra en hake, hehehe.. I mitt huvud iallafall.
Ikväll är det ensammys med katterna och tvn som gäller. Ska äta lite glass och ha det bra i soffan. Svårt att vänja sig vid att gå upp klockan 0800 på morgonen, jag som är van vid att gå upp mellan 10 och 11. Så är riktigt trött!

På söndag är det alla hjärtans dag, och jag är en riktig sucker på sånt. Eller torsk, haha. Jag har lite svårt för sån där trabadur och svan-romantik, men gulligull med ett glas vin och ett fint brev älskar jag. Och mys! Egentligen vet jag ju att det hela numera är ett kommersiellt jippo, men vad gör det om man får en hel dag att bara var gullig och snäll mot sina nära och kära..? ;) Tanken är ju väldigt fin då dom flesta är alldeles för upptagna för att säga några snälla ord till varandra.

Och vem fan gillar inte lite extra uppvaktning och uppskattan? :)

PussJen

Inga kommentarer: